Cvičení ve vodě

Patří k velmi oblíbeným sportovním aktivitám, vhodným především pro rovnoměrný rozvoj svalstva. Při pohybu ve vodním prostředí dochází ke zrychlení hojivých procesů svalů, šlach, kostí a kloubů. Cvičíte-li aerobik ve vodě, nestane se vám, že druhý den ráno vstanete s pocitem, že máte rozlámané tělo. Cítíte sice únavu,  protože svaly pracovaly, ale příjemnou.

Ve vodě je možné dělat spoustu cviků na posílení všech části těla:

  • hodina začíná rozcvičením, které je zaměřeno na rovnoměrné rozehřáti hlavních svalových skupin
  • pak následují cviky, které jsou zaměřeny na procvičení celého těla, tak na jednotlivé partie jako například břišní či hýžďové svalstvo
  • následuje uvolnění zpomalením tempa a protažení sestavou strečinkových cviků

Ke zvýšení námahy se používají různá nářadí – destičky, nadlehčovací pásy, činky, rukavice pro zvýšený odpor vody atd.

Ať už  je vaším cílem snížení hmotnosti, formování postavy, zvýšení svalové síly, zlepšení vytrvalosti a odolnosti, nebo jen urychlení rehabilitace po úraze,  připojte se k tisícům cvičenců po celém světě , kteří využívají výhod cvičení ve vodě. Do cvičení se můžete kdykoliv připojit neboť nejsou stanoveny výkonnostní ani věkové kategorie.

Cena cvičení je: na stránce Aktuality

Přihláška

Cvičení seniorů

Plavání a cvičení jsou při dodržení určitých zásad bezrizikovou pohybovou aktivitou i u osob starší 60 let.

Plavecké aktivity mohou být účinným prostředkem dlouhodobé podpory zdraví, mohou sloužit k udržení:

  • přiměřené kondice
  • tělesné hmotnosti
  • duševní svěžesti

Zveme Vás na hodiny příjemného pobytu ve vodě, kde pod odborným vedením cvičitelky Plavecké školy si zacvičíte a zaplavete ve vymezeném prostoru v 25 m bazénu.

Kdy? Se dozvíte na stránce Aktuality.

Necvičíme v době prázdnin.

Cena: zakoupení vstupenky, poplatek 10,- Kč u cvičitelky přímo na bazéně.

Přihláška